miercuri, 1 septembrie 2010

Incepe scoala. Si o sa'mi vad iar minunatii colegi, o sa stau iar in minunata mea banca si minunatii mei profesori o sa imi faca observatie ca vorbesc. O sa ma asez dinou pe calorifere, o sa mananc din pufuletii lu Alinda, o sa macin diou asflatu din curtea scolii plimbandu'ma airea p'acolo, sa consum de 2 ori mai repede sticlutele de parfum [ca na, la scoala tre' sa avem mirosuri distinctive]. Se pare ca anu asta scolar vine cu o noutateee: aparatu meu dentar de care toti scandalagii [!] o sa faca misto. Si o sa stau iar de serviciu certandu'ma cu Dana cine sa stea sus/jos, o sa incep dinou cautarea pixului preferat, o sa ma scol de la 8 jumate si o sa ma culc la 12 noaptea, o sa termin cartile de dragoste ca pe pliantele despre Cora [eu le citesc :P :)]. In premiera, o sa scriu pe blog impresii de la scoala, cine pe cine [asa] si alte cacaturi mondene.
O sa port dinou tricouri albe si plovere laaargi. Si blugi. Si skate shoes. ZILNIC.
O sa fac rezumate la 192618293682 mii de texte pe care o sa fiu obligata sa le citesc, o sa stric penita stiloului pe la olimpiadele lu peste, o sa fac portofolii, proiecte si postere. O sa'mi storc creierii sa scriu o ceva ca lumea pentru revista clasei [ceva cu care diriga sigur o sa'mi dea in cap, pentru ca anul asta SIGUR o sa scriu ceva de dragoste]. O sa ies la tabla la mate ca profu sa'mi zica ca "e ceva stricat la mansarda" si o sa ii ascult glumele deplasate timp de 4 ore pe saptamana.
Pana la sfarsitul vacantei [care se "cam" apropie], continui sa ma rog cu credinta si nadejde ca nimeni nu se transfera la/din clasa noastra. amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu