vineri, 8 octombrie 2010

am o noua dilema: de ce naiba m'am nascut in tara asta plina de pitipoance, cocalari, idioti si retarzi? de ce? de nu m'am putut naste intr'o tara civilizata, unde fetele sa fie puutin mai naturale ca dintii lu' bunica si baietii sa considere inca ca sclipiciu auriu pe un hanorac alb cu blana pa' gluga e de poponari? o tara unde fiecare scoala sa aiba uniforma ca sa nu mai stau eu ore in sir intrebandu'ma cu ce sa ma imbrac. o tara unde drogurile sa nu se comercializeze la fiecare colt de strada. o tara in care, daca ma duc la magazin sa'mi iau un amarat de pix, sa nu gasesc un coridor roz gen "Raiul- Hana Montana" [sau cum se scrie]. o tara unde sa nu ma trezesc la sapte dimineata ca cineva viseaza la niste fiare vechi si urla asta din adancul plamanilot tocmai pe straduta mea. da, o tara ca aia imi trebuie mie. sa ma pot dezvolta, sa'mi pot da examene cambridge PRIN scoala, nu LA scoala, sa fac mate cu unu care sa nu aibe glume idioate, sa merg in excursii si fa diriga [apropo, daca eu, icsulescum, ma duc un weekend cu parintii la munte si printr'o coincidenta sunt cazata la singura pensiune pe un varf de munte cu o profa, vine diriga si face scandal ca am plecat fara ea?]
a, si inca ceva: vreau drept de vot de la 12 ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu