luni, 21 martie 2011



Mdeam. A venit primăvara. Asta e clar. Da la cum e afară, poate să şi plece, ma doare undeva.

Viaţa mea devine din ce în ce mai ciudi. Da măcar mai am viaţă :)). Ce am mai facut? Păăi...

-am fost (dinou) la chestia aia cu UE, dar de data asta am luat teancuri de pliante, mi-au dat balon şi nu am fost atentă la nimic din ce au zis ăia
-am pierdut un weekend din viaţa mea făcând o revistă care nu-i convine dirigii
-mi-au văzut ăştia cu păru fericit, zburdalnic si dreptondulat
-Monii şi-a găsit sufletu pereche :))
-încă îl vreau, încă îl iubesc, încă n-am aflat dacă mă vrea şi el :))
-test la română mâine, că nu l-am mai dat azi
-desen pentru Carrefour făcut în 3,5 secunde
-Coco iaar a purtat hanoracu piti :))
-vreeeaaau ... nuştiu.
-iar am băgat în mine la KFC, după ce în ultimele două zile am trăit pe bază de chipsuri, cafea, cola, gumă, ciocolată
-pierdutul timpului este cel mai plăcut mod de a-ţi pirde timpul! am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu