luni, 14 martie 2011

Tipu' dă vis

Cum azi am fost de serviciu, am avut timp să aberez timp de cinci ore cum sa fie tipu perfect.
Here we go...

1. Mai înalt ca mine cu minim zece centimetri.
2. Amuzant.
3. Sociabil ( nu ca B... a lu' Ana, copil dăla crescut in peşteră ).
4. Brunet, cu păru aproximativ lung (nuu, nu vreau rocker nespălat).
5. Atletic. Adică slab.
6. Pervers :> Na, să ne potrivim si noi, ce mama măsii.
7. Să NU fie cocalar. Nu.
8. Să mergem in Vama (eh, da mai pe la paispe ani asa, ca na...) si sa care cortu >:)
9. Să fie un pic retardat. Da doar un pic!
10. Să îmi facă copii frumoşi =))
11. Să bea in cantitaţi rezonabile.
12. Să fie romantic. Da nu prea romantic, că devine plictisitor.
13. Să fie oarecum bădăran, da doar aşa de caterincă.
14. Să creadă ca sunt draguţă cănd mă am faţa aia de "abea sculată"/"culcată la doişpe".
15. Să scrie poezii de dragoste (fără sa fie prea siropoase).
16. Să îmi zică "Te iubesc" la ureche timp de cinci minute pe zi :">
17. Să râda muult.
18. Să mă ia in braţe :).
19. Să înţeleagă ca sunt perioade când sunt nervoasă 24/24, dar că întotdeauna revin la normal.
20. Să nu se uite ciudat când ma îndop ca nehalita la KFC sau mă joc cu jucaria de la Happy Meal :)).
21. Să NU îmi aducă căcaturi pufoase de ziua mea. Prefer bilete la un film.
22. Să mă care după el la seri de stand up comedy.
23. Să îmi facă complimente perverse :)).
24. Să mă asculte zeci de minute în şir despre rata analfabetismului in România, apoi să mă întrebe dacă bem un ceai.
25. Să asculte măcar puţină Vama.
26. Să aibă dezordine în cameră. Multă dezordine. La stilu de "tocmai a trecut uraganu prin cameră".
27. Să fie copilăros.
28. Să fie mascul ferocee :)) şi să aibă gene bune :))
29. Să aibă o faţă ciudată.
30. Să ma iubească, cu tot cu defecte :).

3 comentarii:

  1. ...lexa, NU imi mai place de el. Si NU stiu de ce aveti toate [in afar' de deni] reactia *aia cand auziti...

    RăspundețiȘtergere
  2. deci sa fie copilaros SI mascul feroce? =)) numa' tu poti sa te gandesti la asa ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ete si tu... da, vreau si si. mascul feroce numai cand reputatia o cere :)) si copil in restu' timpului. :)

    RăspundețiȘtergere