marți, 4 ianuarie 2011

Blocu meu

Blocu meu. Un bloc ca oricare alt bloc de prin Militari. Dar doar ca si constructie! [si acum, inventez un nou proverb] BLOCURILE SE SCHIMBA, VECINII [din pacate] RAMAN.
Pentru ca atunci cand aia de sus nu se imbata si danseaza pe manele apo incep sa borasca apoi bat muuuulte multe snitele pe podea [:))], aia de langa se cearta, aia de la 9 bat in lift mai ceva ca Rapunzel cand sa coboare din turn si alora de jos le mirolaie pisica. Alora de la 3 le latra haita de caini vagabonzi, aia de afara urla "MAMAAAAIEEEEE IMI DAI SI MIE ZECEEEE MIIIII?" si de pe toata strada se aud pocnituri de parca a venit razboiu.
Ora de liniste? Pula.
Desigur, daca eu dau muzica mai tare odata pe an, toti vecinii comploteaza impotriva mea si imi bat la usa zicand "domnisoara, da ce'i aicea, casa de nebuni? se aude pan' la 9!" si mie imi vine sa le'o tai scurt zicand un "luavardracu", dar, fiind, fetita cuminte, dau muzica mai incet 10 minute si dupaia o dau dinou tare si tot asa pana cand... am eu chef.
Ce parere am eu despre asta? Sincer? Pai mie imi vine sa iau o pusca si sa pun in aplicare faza cu "2 iepuri dintr-o lovitura", da putin altfel "2 vecini dintr-o lovitura" :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu