miercuri, 5 ianuarie 2011

Prima zi de scoala sacs. Moni are un cos superstar. Ana are paru drept. Diriga... eei, diriga are NERVI.

Acum e nervoasa ca martea de dinaintea vacantei am lipsit de la scoala. Marti 22 decembrie 2010. Si vrea sa ne scada nota la purtare. Da totusi, adica sunt unii care au facut magarii mai mari decat sa lipseasca de la scoala si nimeni nu le-a scazut nota la purtare. So, daca pana si noi, cei mai destepti/cuminti/draguti etc o sa avem nota scazuta la purtare, aia care fumeaza/se bat/fac orice chestie interzisa in scoala... aia ce fac? au media cinci la purtare?
Vorba Alindei, ajungem la liceu si ne intreaba noii colegi: "Ba, pla, da tu de ce ai avut ma noua la purtare intr-a saptea?" noi o sa raspundem "Ca am lipsit pe 22 decembrie 2010"? Wtf?!

Ma rog. Scoala e naspa in general. Prima zi nu e buna in general. N'am ce'i face.

2 comentarii:

  1. si mai avem si pe 13 sedinta =)) [:-s buhuhuuu, ce frica imi e de diriga :|]

    RăspundețiȘtergere
  2. ba mie imi e :)) mai ales pt faptu ca o sa mergem si noi la sedinta :)) oare cum ne pune in banci? parinte-copil? :))

    RăspundețiȘtergere