marți, 13 iulie 2010

M'am saturaaaaat

[stiu ca n'am mai scris de mult(isor), da' am un motiv intemeiat (sper)]

M'am saturat. M'am sa-tu-rat. M'am s-a-t-u-r-a-t!!
M'am saturat sa fiu urmarita prin muzee de toti idiotii, care mai apoi sa ma puna sa le fac si lor o poza, ca vezi doamne, singuri nu pot.
M'am saturat sa ma claxoneze pe strada toti obsedatii sexual si toti pedofilii numai pentru faptul ca port pantaloni scurti, si, fata de pitiponcele care cred ca au secsăpil, eu am facut un efort si M'AM EPILAT PA PICIOARE SI LA SUBRAT!
M'am saturat sa ma simt vinovata pentru fiecare decizie pe care am luat'o, ca daca am luat decizia aia, inseamna ca am ales ceva in favoarea mea.
M'am saturat sa fiu ignorata, sa stau toata ziua in casa sau sa ma plimb singura prin Romana.
M'am saturat sa cred ca am prieteni, ca nu am, si chestia asta nu o stiu de azi, de ieri, M-AM PRINS DE MULT, hăhăhă. Sau poate ca am prieteni, dar numai part-time, gen.
M'am saturat sa fiu copiata. Nu ma mai copiati frate! Cum am venit la scoala tunsa nustiu cum, cum s'au luat toti dupa mine. Cum am zis ca imi iau platforme la premiere, hop-top toti si'au luat [exceptie face Monii, pa care io am pus'o :)]. Nu'i corect sa vin eu cu o idee pe care toti sa si'o insuseasca! :|
M'am saturat de toti si toate, pe toti cei care va iubesc si v'am iubit, VA URAAASC! [desigur, Monii face exceptie :)]

Un comentariu:

  1. "M'am saturat sa ma claxoneze pe strada toti obsedatii sexual si toti pedofilii "
    Haha:)) stiu cum e...Ei ma rog,unii n'au prea mult creier ,so..

    RăspundețiȘtergere