joi, 15 iulie 2010

Pantofi


Ah. nu pot spune ce inseamna pantofii pentru mine!

sunt mai mult decat doua chestii care iti protejeaza piciorul de taieturi, luxatii, praf, apa, frig etc.

sunt niste fiinte. au pana si propria camera [cuat da pantofi]. se dau cu creme [da pantofi]. ii lustruiesc. le scot pietricelele din santuletele de pe talpa. ii dau cu spray si le pun pliculete de ceai de menta sa nu miroasa. le schimb lunar flecurile. ii iubesc.

nimic nu ma face mai fericita decat ma fac pantofii. cand sunt trista, ma gandesc la pantofi rosii cu tocuri stiletto si zambesc.

de cand sunt mica imi plac [bine, p'atunci nu eram asa rafinata ca acum.]. eram o adevarata colectionara [si inca sunt!]. am fost prima din parcu in care ma jucam care avea adidasi cu luminite care se aprindeau cand calcam! deci da!

acuma am pantofi de toate felurile: wedges [cu talpa da lemn], cu toc conic, cu platforma, cu toc stiletto, cu T-bar, pumps, sling-backs, Mary Jane's, peep-toes, oxfords, cu baretuta in jurul gleznei, decupati in interior, decupati pe ambele parti, cu varf rotunjit, d'Orsay, cu baretute, cu fermoar, botine, cizme peste genunchi, ghetute, si pot continua da ma doare mana deja :D

Dar am observat o chestie: n'am nici o pereche de balerini :)) da o sa fac rost si de daia!

Shoes are my life.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu