luni, 14 februarie 2011

vai. a trecut si zua asta idioata de sfantu' valentin, care [apropo] mi'a patruns sufletul cum o pula patrunde o pizda, pardon, cum un ac patrunde un balon umflat. Si in cinstea acestei zile, am folosit pasta aia scumpa de albit dintii pe care mama o tine in fundu dulapului crezand ca nu stiu de ea.
Hmm. Si am fost si la opera. La aia de copii. Iuhuuu. Si am mai si dat 5.3 lei ca sa imi irosesc 50 de minute din viata si sa vad o gloata de prosti [cica] cantand. Defapt, nici macar n'am avut vedere panoramica la gloata de prosti ca Dorotea [niciodata n'am stiut cum i se scrie numele] acoperea tot. Minunat inceput de saptamana.

2 comentarii:

  1. se scrie Dorothea.
    si eu am avut si 2 ore jumate de meditatii :-l

    RăspundețiȘtergere
  2. uuu. nu stiaaam :D
    ce secsi a fost vallentine's day-u de anu asta pt noi :))

    RăspundețiȘtergere