luni, 21 iunie 2010

el.


pentru ca nu mai pot rezista! il iubesc asa de mult! si asta a devenit asa de... enervant. nu vreau sa'l mai iubesc. e ca un vis prea frumos ca sa fie adevarat...

si chiar e bine sa iubesti atunci cand dragostea iti este impartasita.

cand nu e, atunci totul se schimba. si diferenta dintre "a placea" si "a iubi" nu este numai felul in care se scriu...
si mie imi place sa plutesc pe alei, si nu sa merg, si mie imi place sa fiu tinuta in brate si sa mi se spuna "te iubesc". si mie imi place ca o alta mana sa se tina de a mea si sa impart portia de Crispy Strips de la KFC cu altcineva [nu cu Alexa]. si mie imi place sa ma plang ca imi e frig si el sa vina sa ma incalzeasca. si mie imi place ca cineva sa ma opreasca pe alei ca sa ma sarute si sa culegem toamna castane. sunt si eu om, nu merit asta?

ah... dragostea e plina de deziluzii. si la inceput e ca o stanca abrupta, dar pe varful muntelui stii ca vei gasi floarea-de-colt. uneori ma intreb daca sunt facuta sa iubesc, daca acele deziluzii ma vor opri sa simt asta, daca merita ca seara sa plang si urmatoarea zi sa port masca fetei care rade si se distreaza nestingherita. pentru ca mi se pare ca rasul nu e al meu. daca oamenii nu si'ar ascunde sentimentele poate toti am fi fericiti.

pentru cateva secunde, am fost fericita si chiar am crezut pentru prima oara ca sunt cu adevarat frumoasa si simteam ca nu voi mai plange niciodata din tot felul de prostii... dar apoi fericirea mea a luat sfarsit. e un lucru oribil sa distrugi primi fiori ai dragostei din sufletul cuiva, si cei care fac asta nu mai sunt prietenii mei, sau colegii mei... ei nu mai sunt oameni din acel moment. si pe el... pe el mi'as dori sa nu'l mai vad nicioadata... sa se evapore pur si simplu din raza mea vizuala, sa'l uit si sa uit ca am putut simti ceva adevarat si profund pentru un om ca el.

eu sunt tot timpul cea care consoleaza, cea care zice "totul va fi bine" orice s'ar intampla, cea care are mereu un zambet tampit pe fata si cea pe care o pufneste rasul la inmormantari. oare s'a gandit cineva, in afara de Alexa, Moni si Geo, sa ma consoleze, sa ia un pachet de servetele si o caserola de inghetata si sa isi petreaca jumatate de zi sau mai mult ca sa boceasca cu mine?

asta am avut de zis. as vrea sa simt si eu iubirea, atat daruita cat si primita inapoi :-<

Un comentariu:

  1. lexa>:D<
    esti frumoasa,superba si minunata.:x
    nu merita sa plangi pentru...el.:o3.
    si nu te mai subaprecia,doar pt un cretin.
    da,inteleg il iubesti,dar...pana cand?
    pana cand iti va aparea in cale un alt Fat-Frumos pe cal alb? cam asa ceva...
    Nu crezi ca daca era sa fie te'ar fi apreciat si el macar putin?

    p.s: chiar imi e dor de tine,vreau sa te vad.:o3 te iubesc:x

    RăspundețiȘtergere