miercuri, 23 iunie 2010

Mi'e dor.


Mi'e dor de atît de multe lucruri. Nici nu ştiu cu ce sa încep... As vrea sa plîng, sa plîng mult, pana cand simt ca nu mai am deloc lacrimi, ca s'a epuizat rezerva.
Mi'e dor de el... ca si cand nu l'as mai fi vazut pe 150809405906793 secole... atat de dor îmi e de el. daca am fi numai noi doi pe lume [bine, bine, si cu moni, alexa si geo!] l'as lua in brate si m'as ruga sa nu ma judece...Si l'as strange asa de tare, ca si cand ar disparea peste cateva ore si as vrea sa'mi satisfac pofta de el, altfel va fi prea tarziu. Si l'as saruta de multe, multe ori. Si desigur as incepe sa plang si sa zambesc ca o proasta indragostita.
As vrea sa treaca zilele mai greu... Clasa a 7a... Nu mai am decat 2 ani sa'l iubesc. Sau mai bine zis, nu mai am decat 2 ani sa ii arat ca il iubesc. Timpul trece asa de usor, ma simt batrana.
Il iubesc asa de mult. Cu fiecare pas, cu fiecare treapta coborata, cu fiecare metrou schimbat, cu fiecare cantec care il ascult, cu fiecare floare culeasa, cu fiecare lacrima varsata il iubesc din ce in ce mai mult. Si as vrea ca si el sa stie asta. Daca as muri, sper ca Alexa ar respecta instructiunile date, si i'ar da si jurnalul meu, plin de pagini despre el, cu cuvinte sterse din cauza lacrimilor, cu desene caraghioase, cu vise care nu se vor implini. Si mi'as dori ca el sa'l citeasca, desi i s'ar parea ciudat sa citeasca despre el insusi.
O data am citit un mail in care scria ca in fiecare seara, o persoana se gandeste la mine inainte sa adoarma. Si am mai citit mailul odata, si inca odata, si inca odata, si de multe, multe ori. Si de fiecare data mi'am dorit ca el sa fie acea persoana. Mintea mea imi zicea ca nu, dar inima zicea ca da. In fine, am ramas confuza... Dar ar fi asa frumos ca el sa fie acea persoana!
Mi'e dor de zambetul lui. Mi'e dor de vocea lui. Mi;e dor de mirosul lui. Si mi'e dor de parul lui. Mi;e dor de tot ceea ce reprezinta EL.
Si, parca, de fiecare data cand se supara pe mine, si cu fiecare lucru care mi'l reproseaza il iubesc din ce in ce mai mult.

It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu