luni, 21 iunie 2010

lucruri enervante.

lucrurile enervante sunt multe, si se impart in doua categorii:
-lucruri care ma enerveaza pe mine
-lucruri care nu ma enrveaza chiar asa de tare pe mine

da' azi n'am sa vorbesc decat despre prima categorie. o sa zic si de a doua, da nu acuma, altadata :)
[o sa fac asa, ceva gen "top 10"]

10. prosoapele ude- sunt da tot rahatu. cine s'ar sterge cu un prosop ud din moment ce vrea sa INDEPARTEZE apa de pe el?!

9. hipstarii- doamneee, ii urasc! n'a sesizat chiar nimeni ca sunt ca o invazie asupra lumii noastre pasnice? un hipstar aici, unu acolo, unu dincolo... despre asta vorbesc!

8. Alinda- pentru ca nu'i sta mintea decat la Harabor, Maya si Coco. si e enervanta de cum deschide gura.

7. citatele de dragoste- zic strict despre alea [prea] siropoase

6. replicile de agatat flosite de cocalari- gen "ai o hartaaa? m'am perdut in ochii taaai". hai valea.

[ohooo... am intrat in top 5 :> ]

5. ken- da, exact, ken a lu' barbie. nu e bun decat ca sa mimezi ca o fute. si atat.

4. vorbaretii de pe mess- sau printesele care comenteaza de celulita mea de tip 1 cand ele au tip 4, sau cele care vad ca sunt DND dar totusi se trezesc vorbind cu mine, sau alea care ma pun sa le fac lipeala cu cutarica. INCETATI.

3. Geoana- pentru ca e rrrarrrrait.

2. meciurile- pentru ca nu vand nimic intelectual in a sta si a te uita la un teren verde de fotbal [ca cam ala e singuru care se vede], a mai urla putin cand da echipa preferata gol si in a puti a chipsuri si bere ieftina toata noaptea. nu e dragut.

[si acuuum, mult-asteptatul loc 1 :> ]

1. dragostea- pare ciudat sa urasti dragostea, dar ma refer la o chestie de genul "eu il iubesc, el nu". da, oameni buni, asta urasc eu si cred ca si multi altii. este un sentiment asa de... oribil sa iubesti, dar sa nu fi iubit, sa incerci sa ascunzi dar sa rosesti din prima clipa cand il vezi...

si asta a fost. top 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu