marți, 22 iunie 2010

"Invitatia la vals" de Mihail Drumes


cum cartile sunt singurele care ma ajuta sa'mi iau gandul de la el o sa scriu o serie da postari despre cartile ce'mi place si, mai ales, de ce imi place :)

"Invitatia la vals" e o carte frumoasa. O carte care arata ca pana si cei mai insensibili pot iubi cu pasiune, dar si cei angelici pot sa fie BAD :>
Tudor Petrican este un elev in clasa a VII a [pe atunci nu erau structurate clasele ca acum] care, la scoala, este un elev eminent, iar in afar scolii e nebunatic si isi face de cap cu femei mai in varsta.
El locuieste la o gazda, la mansarda, si o "ocheste" pe Micaela din momentul in care ea si sora ei se muta in apartamentul de langa el.
Incearca de mai multe ori sa o cucereasca, fie invitand'o la sosea [pe atunci, soeaua reprezenta locul de intalnire al indragostitilor si nu biroul curvelor, ca acum], fie la teatru, fie scriindu'i scrisori [ca n'aveau mess sau chat], dar incercarile lui sunt zadarnice.
Ia cititi si voi cartea, sa ajungeti si la sfarsitul [tragic] al povestii.

Si acum, cateva citate:

"sa descoperi in ochii mei marea dragoste pe care ai sadit'o si pe care nu poti s'o sfarami orice ai face pentru ca e opera ta, nu a mea."

"In definitiv, ce [altceva] e dragostea decat o taina pe care o ascund indragostitii si o poarta in umbra, de frica luminii?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu