marți, 22 iunie 2010

Ploaie.


As vrea sa ploua. Am citit undeva ca ploaia spala oamenii de pacate.
Daca ar spala si creierii...
Il stiu pe unu care a luat un sapun si sa spalat in ploaie. Tipul ala stia sa se distreze. Stia sa bea cu masura. Stia sa faca glume bune. Stia sa isi flexeze genunchii ca sa imi dea senzatia ca nu sunt singura din club care danseaza.
Dar nu era iubitul meu. Era doar un tip de treaba. Si era urat.

Dar ce fac? Deviez de la subiect.
Ploaie ploaie ploaie.
Nu e bine sa te prinda ploaia pe drum cand ai ceva de dantela pe tine... Iti e frig si parca nu esti nici ud nici uscat. E ceva incert si aiurea.
Imi place ploaia. As vrea sa mi se intample ceva rau... si sa ma internez la spital. Sa vedem ATUNCI cui ii mai pasa de mine.
Cu apa de ploaie se fac farmece. Si eu am fost tentata sa fac abracadabra si totul sa fie cum mi'am dorit eu. Dar m'am gandit: daca am face cu totii asta... atunci nimeni nu va mai avea propria vointa. Si poate ca in loc de Base am avea'o pe Cramen Harra sau Mama Omida.

Iar am zis tampenii. Nu pot vorbi despre un subiect anume. E ca la Speakout.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu